Descoperiți ce oferă Mobilitatea electrică de la Mercedes‑Benz Trucks pentru flota și compania dumneavoastră. Ca parte a unei soluții integrate, fiecare autovehicul deschide posibilități complet noi pentru numeroase domenii de aplicare.
Spre mobilitatea electrică.
eActros LongHaul.
Charged for tomorrow.
Bine ați venit în era profitabilei logistici de transport electrice.
EActros LongHaul și soluțiile integrate legate de autovehicule au un scop clar: acela de a oferi o soluție profitabilă, durabilă și de viitor, cu o putere de propulsie echilibrată în mod armonios.
Datorită unui nou grup motopropulsor, camionul de serie eActros LongHaul poate oferi o autonomie de aproximativ 500 de kilometri, fără necesitatea unor încărcări intermediare. Pe viitor, bateriile ar trebui să poată fi încărcate de la 20% la 80% în mai puțin de 30 de minute, prin încărcarea cu megawați. Astfel, eActros LongHaul este echipat pentru majoritatea sarcinilor de transport previzibile.
Cu eActros LongHaul ca soluție integrată, beneficiați de eConsulting, Mercedes‑Benz Uptime, Fleetboard Charge Management și multe alte servicii individuale. Se preconizează ca eActros LongHaul să fie gata pentru producția de serie din 2024 – îl puteți descoperi deja la bauma.
Informații despre produs
eActros LongHaul.
Serie constructivă | eActros LongHaul - în producția de serie |
Începerea producției | 2024 |
Masă totală adm. max. | 42.000 kg |
Sistem electric | 800 V |
Putere motor (max./cont.) | 600/400 kW |
Cutie de viteze | 4 trepte de viteză |
Baterii | Baterie litiu-fier-fosfat (LFP) – 3 seturi de baterii |
Autonomie | aproximativ 500 km |
Capacitate instalată a bateriei | ~ 620 kWh (instalat) |
Capacitate de încărcare | ~ 1 MW |
Timp de încărcare | CCS: 20% - 80% în mai puțin de o oră la o putere de încărcare de ~ 400 kW MCS: 20% – 80% în cu mult mai puțin de 30 de minute la o capacitate de încărcare de aprox. 1 megawatt |
Privind spre viitor: prototipul modelului Battery-Electric Arocs.
Prototipul modelului Battery Electric Arocs ca autobetonieră oferă o perspectivă asupra viitorului. Combinația foarte integrată dintre autovehicul și suprastructură indică faptul că transportul electric cu baterii și, implicit, fără emisii, poate fi realizat și în cadrul activităților tipice din domeniul construcțiilor. În locul prizei de putere clasice, prototipul modelului Battery-Electric Arocs dispune de o interfață de înaltă tensiune, de la care motorul electric își obține în mod eficient energia pentru unitatea de mixare.
O colaborare între Mercedes-Benz Trucks, Paul Group și LIEBHERR-Mixtechnik.
Sustenabile, orientate spre viitor și silențioase.
eActros 300 este mai mult decât un camion. Acesta face parte dintr-o soluție integrată care, pe lângă camionul electric cu serviciile clasice, cuprinde și noul eConsulting și soluții digitale inovatoare. Camionul oferă o autonomie de până la 300 km3006 – datorită sistemului ePowertrain extrem de eficient. Datorită emisiilor sonore foarte reduse, oferă pasagerilor și trecătorilor un nou nivel de confort. Ca parte a unei soluții eMobility integrate, cu eActros 300 beneficiați de un eConsulting generos, care include analiza curselor, gestionarea stimulentelor și servicii digitale specifice domeniului electric, precum Charge Management, Mercedes‑Benz Uptime și contracte de service.
eActros în aprovizionarea de șantier – Charged & Ready.
Fără emisii locale, silențios și confortabil ca autovehicul de serie în traficul de distribuție – eAtros 300 va deschide în curând noi posibilități în traficul din construcții, de exemplu ca autoîncărcător hidraulic și benă basculantă. Cu un grup motopropulsor eficient și o autonomie practică adecvată, poate face față și sarcinilor grele. Forța pentru suprastructuri este asigurată de soluția de tip Plug-and-Work-One-Box de la ZF eWorX.
Informații despre produs
eActros 300 ca autoîncărcător hidraulic.
Serie constructivă | eActros 300 |
Ampatament | 4.600 mm |
Masă totală adm. max. | 27.000 kg |
Sarcină utilă fără caroserie | 17.600 kg |
Cabină șofer | Cabină M ClassicSpace, 2,30 m, tunel 170 mm |
Putere motor (max./cont.) | 400/330 kW |
Putere ePTO (max./cont.) | ~52 kW/~30 kW la 50% stare de încărcare |
Cutie de viteze | 2 trepte (+2 trepte pentru mers înapoi) |
Baterii | Baterii litiu-ion, 3 seturi de baterii |
Autonomie | până la 300 km3006 |
Capacitate instalată a bateriei | 336 kWh cu 3 seturi de baterii3004 |
Capacitate de încărcare | max. 160 kW |
Timp de încărcare | de la 20% la 80% la o capacitate de încărcare de 160 kW în aprox. 1 h 15 min3014 |
Sistem PTO electrificat | ZF eWorX cu pompă hidraulică |
Pentru o trecere lină la Mobilitatea electrică.
Într-o lume în care logistica transporturilor se confruntă cu provocări complexe, Mercedes‑Benz Trucks oferă soluții personalizate integrale. Cu soluțiile integrate, Mercedes‑Benz Trucks vă însoțește în toate fazele de electrificare a flotei și chiar mai mult, în toate domeniile proceselor dumneavoastră. De la servicii de eConsulting individuale și servicii digitale, precum Mercedes‑Benz Uptime și FleetBoard, și până la soluții de finanțare. Printr-o rețea diversă de servicii diferite, vă puteți concentra în orice moment pe optimizarea afacerii dumneavoastră. Obțineți o imagine de ansamblu a soluțiilor noastre integrate, la bauma!
Întrebări frecvente eMobility
Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe tema mobilității electrice.
Care sunt cele mai bune argumente pentru eMobility?
- Mobilitate/logistică adaptate exigențelor viitorului, de ex. la interdicții de circulație intraurbane.
- Mobilitate sustenabilă cu conducere locală neutră din punct de vedere al emisiilor de CO₂ și exploatare complet neutră din punct de vedere al emisiilor de CO₂, cu energie electrică ecologică 100%.
- Creșterea eficienței generale – autovehiculele electrice oferă o eficiență a propulsiei mult mai mare decât cele pe motorină.
- Reducerea emisiilor sonore și folosirea reglementărilor avantajoase pentru camioanele electrice, de ex. timpii de livrare în zonele pietonale.
- Confort îmbunătățit pentru șofer și experiență de conducere îmbunătățită în camionul electric.
Va supraviețui camionul electric alimentat exclusiv de baterii alături de camionul alimentat cu hidrogen?
- Autovehiculele electrice alimentate cu baterii, ca și autovehiculele cu pile de combustie pe bază de hidrogen, vor fi potrivite pentru diferite aplicații și se vor completa astfel reciproc.
- Nu credem în înlocuirea camioanelor pe baterii cu camioane cu pile de combustie pe bază de hidrogen. Autovehiculele electrice pe baterii asigură o eficiență energetică maximă pentru sistemele de propulsie alternative, în timp ce autovehiculele cu pile de combustie prezintă o flexibilitate operațională ridicată.
- Autovehiculele care funcționează pe baterii sunt utilizate mai degrabă pentru greutăți de încărcare mai mici și pentru distanțe mai scurte.
- Un sistem de propulsie cu pile de combustie va fi opțiunea preferată pentru sarcini mai mari și distanțe mai lungi.
- Ambele tehnologii au avantaje decisive pentru domeniul lor de utilizare, iar acest lucru nu se va schimba nici în viitor.
Ce camion electric va oferi Mercedes‑Benz Trucks?
Următoarele camioane electrice Mercedes‑Benz Trucks vor fi disponibile în Europa:
- Mercedes‑Benz eActros
- Mercedes‑Benz eEconic
- Mercedes‑Benz eActros LongHaul (planificat pentru producția de serie în 2024)
Anunțat pentru a doua jumătate a acestui deceniu:
- Camionul cu pile de combustie pe bază de hidrogen de la Mercedes‑Benz - bazat pe autovehiculul-concept GenH2 Truck prezentat în septembrie 2020
Cum pot să îmi încarc camionul electric?
- De regulă, exploatarea infrastructurii de încărcare în parcul auto propriu este ideală pentru eActros și sarcinile sale de transport.
- Împreună cu partenerii selectați, Mercedes‑Benz Trucks va dezvolta și va propune un concept de infrastructură pentru încărcare adaptată nevoilor industriei transporturilor și optimizată în funcție de clienți.
- Aceste soluții de infrastructură pentru încărcare sunt integrate optim în ecosistemul Mercedes‑Benz Trucks, iar partenerii noștri oferă servicii complete, de la consultanță până la instalare și revizie.
Ce oferă Mercedes‑Benz Trucks în ceea ce privește infrastructura de încărcare?
- Le recomandăm clienților noștri echipamentul hardware adecvat. Aici sunt incluse stația de încărcare și cablurile, precum și un sistem de management al energiei, cu ajutorul căruia stațiile pot fi controlate și gestionate fie la fața locului, fie de la distanță.
- În plus, o rețea selectată de parteneri va asista clienții la instalarea și întreținerea infrastructurii de încărcare la amplasamentele clienților.
Cât durează instalarea infrastructurii de încărcare?
- Ea depinde de diverși parametri, precum mărimea flotei de autovehicule electrice, profilul de conducere al autovehiculelor și interconectarea în rețea a parcului auto.
- Orizont de timp: procesul poate dura de la câteva luni până la peste un an.
- Recomandare: ocupați-vă din timp de electrificarea flotei dumneavoastră.
Care este ciclul de viață al infrastructurii de încărcare?
- Acesta depinde de producător. În majoritatea cazurilor, 10 ani este ciclul de viață standard al stațiilor de încărcare cu curent continuu.
Pot folosi infrastructura de încărcare pentru încărcarea altor autovehicule, precum furgonete și autoturisme?
- Modelul eActros dispune de o conexiune CCS2, respectând standardul obișnuit pentru conexiunile de încărcare din sectorul auto. Autoturismele și furgonetele care sunt echipate cu conector CCS2 pentru o încărcare în curent continuu pot fi încărcate și de la stațiile de încărcare pentru eActros.